środa, 26 marca 2014

Kolejny wpis od Lodo - Przyjemność: fashion blogger

Witam wszystkich :)  będę tu dodawać nowe informacje o wszystkich o postaciach z Serialu Violetta :) Na Początek nowy wpis Lodo z jej bloga Czyli trochę o modzie i urodzie :) 


I nie rozumiem , kiedy i dlaczego ( ale zauważyłam ostatnio ) , że ostatnio jest Fashion- blogger -Mania . A teraz chcę być blogerem mody , cholera ! Gdzie byłam , gdy rozdawali porady na temat mody i urody na prawo i lewo ? Gdzie byłam , że budzę się dziś i odwróceniu szafy , aby wybrać spodnie i koszulę , które nie pasują do siebię ? Jestemcórką entuzjastów mody , i nie mówię, nie jest modne , czy nie szanują go . Tyle tylko, że , jak matematyki lub chemii , muszę studiować pierwszy Jedna chwili nie mogę wtedy baaardzo naturalne . Aby stworzyć fajne wyglądają mi scervello sześciu dni , gdy wszystkie te Chiara Ferragni , Olivia Palermo, Clare Nasti ( i tak dalej , i tak dalej ) , aby być przerażające i piękne pocałowane przez anioła stylu , budzą się rano i zdecydować że sobie konopie worek jest trendy ... I co się dzieje ? Co natychmiast staje się trend tej chwili ! ? To nie fair . Ja też chcę mieć wrodzone poczucie chłodu No cóż , staram się sama , aby dać Ci moje osobiste Fashion- Tip, najmodniejsze dla wszystkich : zawsze jesteś piękna  , jeśli jesteś sobą . To nigdy nie jest złe

Brak komentarzy: